Tájékoztatjuk, hogy az Országos Betegjogi, Ellátottjogi, Gyermekjogi és Dokumentációs Központ (OBDK) a 381/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet alapján 2017. január 1-jétől az Emberi Erőforrások Minisztériuma önálló szervezeti egységeként Integrált Jogvédelmi Szolgálatként működik tovább.

A Szolgálat a beteg-, ellátott-, gyermekjogokkal kapcsolatos állampolgári jogok integrált érvényesítésének érdekében működik. 

A fenti rendelet 3. paragrafus a)- b) pontja alapján:

„3. § A Szolgálat az integrált jogvédelmi képviselettel kapcsolatos feladatkörében

    a) gondoskodik a betegek, ellátottak és gyermekek törvényben meghatározott jogainak érvényesüléséről, védelméről,
    b) ellátja a jogvédelmi képviselők foglalkoztatásával összefüggő feladatokat, működteti a jogvédelmi képviselők hálózatát, irányítja, szervezi és ellenőrzi a jogvédelmi képviselők szakmai munkáját,”

Az Integrált Jogvédelmi Szolgálat Központi Irodájának elérhetőségei:

Székhely: 1054 Budapest, Akadémia utca 3.

Központi ügyintézés helye: 1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 57. 

Postacím: 1365 Budapest, Pf. 646.

Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Tel.: +36 1 9202 700; +36 80 620 055 (zöld szám)

Fax: +36 1 9202 731

  

A Fejér Megyei Integrált Szociális Intézmény Gánt-Bányatelep székhelyén, valamint minden további telephely intézményében az  illetékes ellátottjogi munkatárs 2020. augusztus 1. napjától:

 

NÉV:       Filotásné Ugrics Katalin

Email:     Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Telefon:  +36-20-4899-527

Levelezési cím: 8000 Székesfehérvár, Pf. 190.

Cookie-k használata az oldalon.

Annak érdekében, hogy önnek a legjobb élményt nyújtsuk sütiket használunk honlapunkon, ahogy azt más webhelyek és internetszolgáltatók is teszik. Az EU törvények értelmében önnek hozzá kell járulnia a sütik használatához.