Tájékoztatjuk, hogy az Országos Betegjogi, Ellátottjogi, Gyermekjogi és Dokumentációs Központ (OBDK) a 381/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet alapján 2017. január 1-jétől az Emberi Erőforrások Minisztériuma önálló szervezeti egységeként Integrált Jogvédelmi Szolgálatként működik tovább.
A Szolgálat a beteg-, ellátott-, gyermekjogokkal kapcsolatos állampolgári jogok integrált érvényesítésének érdekében működik.
A fenti rendelet 3. paragrafus a)- b) pontja alapján:
„3. § A Szolgálat az integrált jogvédelmi képviselettel kapcsolatos feladatkörében
a) gondoskodik a betegek, ellátottak és gyermekek törvényben meghatározott jogainak érvényesüléséről, védelméről,
b) ellátja a jogvédelmi képviselők foglalkoztatásával összefüggő feladatokat, működteti a jogvédelmi képviselők hálózatát, irányítja, szervezi és ellenőrzi a jogvédelmi képviselők szakmai munkáját,”
Az Integrált Jogvédelmi Szolgálat Központi Irodájának elérhetőségei:
Székhely: 1054 Budapest, Akadémia utca 3.
Központi ügyintézés helye: 1065 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 57.
Postacím: 1365 Budapest, Pf. 646.
Email:
Tel.: +36 1 9202 700; +36 80 620 055 (zöld szám)
Fax: +36 1 9202 731
Az Aranyalma Integrált Szociális Intézmény Fejér Vármegye Gánt-Bányatelep székhelyén, valamint minden további telephely intézményében az illetékes ellátottjogi munkatárs 2020. augusztus 1. napjától:
NÉV: Filotásné Ugrics Katalin
Email:
Telefon: +36-20-4899-527
Levelezési cím: 8000 Székesfehérvár, Pf. 190.